Alla inlägg den 6 april 2011

Av siggemckvack - 6 april 2011 20:11

Måste visa Sigges framsteg vad gäller att gå. Nu går han nästan hela tiden plötsligt. Det började bara över en natt känns det som. Lite ostadig är han såklart fortfarande, men han går långa sträckor innomhus och klarar trösklar utan att ramla. Nästan så att han springer ibland. Men han har ju alltid gillat att ta sig fram fort. Här är ett klipp... och ja, det är en flaskborste. Men den är OANVÄND bara så ni vet. :o)



Idag var Sigge en snabbis på mitt jobb precis när jag slutade för dagen. Han tycker alltid att där är så spännande. Nu vet jag hur föräldrarna har det när deras barn inte vill gå hem. Sigge tvärvände och gick bort från mig det fortaste han kunde när jag försökte få honom med mig. Och så skrattade han. Busungen.

Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards