Alla inlägg den 12 juni 2011

Av siggemckvack - 12 juni 2011 20:53

Oj vad jag har bloggat lite på sista tiden. Delvis beror det på att vi hade ett förskräckligt åsk-oväder här i tisdags (lovar, det var ett av de värre jag varit med om) som slog ut vårt Internet. Delvis beror det på att jag varit dålig på att fotografera. Och den här bloggen bygger ju liksom mest på bilder.


Hur som helst, jag och Sigge åkte upp till syrrans examensfest i fredags. Hon är nu färdig sjuksköterska, och jag är jättestolt över henne som klarade utbildningen trots en del motgångar. Grattis Frida!

Hon bjöd på smarriga smörgåstårtor och sen jordgubbstårta/kladdkaka. Det var en solig och mycket varm kväll, så vi kunde inte vara i lokalen hela tiden för där var som en bastu. Alltid lika roligt att träffa familj och släkt! När gästerna åkt hem satt vi ute på mammas altan till omkring halv tolv på natten och det var inte ett dugg kallt. Tyvärr blev jag helt myggbiten istället! Här hemma där jag bor finns inga mygg tack och lov.




  

Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards