Alla inlägg den 7 mars 2012

Av siggemckvack - 7 mars 2012 19:39

Jag fick ju en lyxdag i julklapp av Daniel, och nu i lördags var det dags för min dag. Den började med frukost på sängen:  

Jag ser ju inte klok ut, men det bjuder jag på. Jag är ju nyvaken för guds skull.


Sigge tyckte nog att vi var lite tokiga som åt frukost i sängen, men han verkade rätt nöjd med det. Duktig var han också och spillde inte alls.


Sen drog jag iväg till frissan och skaffade mig en ny frisyr. Tyvärr har jag inga vidare bra bilder eftersom det är Daniel som har fotat (hi hi):    


Sen åkte jag vidare till Sigges farfar där jag mötte upp Daniel och Sigge. Efter att ha lastat in Sigges grejer och fällt upp resesängen drog Daniel och jag iväg till Norrköping. Där gick vi i flera timmar och shoppade och satt och fikade i lugn och ro. Mysigt! Här är mina inköp:

   


Daniel ekiperade sig också och köpte både nya skor och vårjacka, samt byxor och tröjor. Så här snygg blev han i några av nyinköpen:

 


Vi hann hem och packa upp och byta om innan vi åkte in till stan (Linköping alltså) och gick på restaurang. Efter mycket velande hit och dit hade vi bokat bord på BK, men det kändes lite som plan C. Vi blev glatt överraskade då det var både mysigt och serverades jättegod mat där. Jag fick min köttbit (oxfilé) som jag längtat efter så länge. Bra service fick vi också.


Efter maten gick vi på bio och såg den här filmen:

 


Riktigt rolig och bra!


På söndagen fick vi sovmorgon innan vi hämtade Sigge hos farfar. Det var första gången han sovit borta en hel natt tror jag. Det hade gått hur bra som helst, och när jag kom vinkade Sigge obekymrat och sa "hej, hej" ungefär som att jag skulle åka igen.

Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards