Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av siggemckvack - 8 augusti 2012 22:07

 

Jag jobbar bara halvtid, men har ändå svårt att ta det lugnt. När jag och Sigge kommer hem så far jag runt och fixar med än det ena än det andra. Exempelvis så har jag börjat packa BB-väskan lite, även om vissa saker inte går att packa ner förrän precis innan vi ska åka. Jag har ringt och bokat en TENS-apparat som Daniel ska försöka hämta upp åt mig i morgon, letat reda på instruktionsboken till babyskyddet mm. Sen myser jag och leker med Sigge förstås och lagar mat. Sen har vi träffat lite kompisar och så har jag storhandlat på Maxi. Och det är bara onsdag än... Är helt slut på eftermiddagen/tidig kväll så jag borde väl passa på att ta det lite lugnt nu när jag har möjlighet. I morgon kanske jag låter Sigge vara kvar lite längre på förskolan så att jag kan åka hem efter jobbet och vila en stund.


Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards