Alla inlägg under augusti 2012

Av siggemckvack - 4 augusti 2012 23:20

Ikväll blev vi bjudna till grannarna på grillning. Så gott och trevligt! Härligt när man kan ses så spontant. Det ramlade in en familj till som blev kvar på mat de också. Sigge har varit så nöjd hela kvällen, med alla roliga "nya" leksaker och så förstås de andra barnen.  


Jag har ju haft problem med att föra över bilder från min telefon till datorn, men nu fungerar det som det ska igen. Men oj vad jag har lagt tid och energi på att få det att funka! Två resor in till Teliabutiken i stan, helt i onödan eftersom jag inte fick nån direkt hjälp. Ett 50 minuters telefonsamtal med Sonys support, där jag iaf fick ordentlig hjälp. Det slutade med att jag fick installera om hela telefonen vilket resulterade i att jag förlorade alla bilder från vår semestertur till Skåne och Göteborg. För tillfället saknar jag även alla mina kontakter, men de ska finnas på SIM-kortet så bara jag listar ut hur jag kopierar över dem på telefonen så borde det lösa sig.

Av siggemckvack - 2 augusti 2012 17:11

Idag har vi haft finbesök. Vi har badat och grillat korv och haft en riktigt mysig dag tillsammans.


Anledningen till att jag varit dålig på att blogga på sistone är att jag har problem med att föra över bilder från telefonen till datorn helt plötsligt. Hoppas jag får ordning på det snart!

Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards