Alla inlägg den 1 juni 2013

Av siggemckvack - 1 juni 2013 20:42

I dag var det strålande sol och riktigt varmt när vi vaknade efter en natt med mindre sömn än önskvärt. Svea vaknade precis när jag skulle gå och lägga mig igår, och sen var hon jättepigg i två timmar. Sen tyckte hon att det var morgon kl 6. Nåja, man ska väl inte klaga, för vi har sällan sådana nätter. Hur som helst så åkte Daniel och Sigge med Joakim som hade fotbollsmatch, och jag tog tjejerna med mig för att återigen lämna in min telefon på reparation samt köpa lavendel och gräs. 


Vid lunchtid var vi alla hemma igen. Barnen lekte ute i vattenspridaren, jag planterade prydnadsgräset och lavendeln. Sen kom Leif och fikade och grattade Daniel. 


Lagom till middagen började det regna. Men vi grillade iaf laxpaket och avslutade med att grilla marshmallows. Gott, men det räcker med några stycken för oj så sött det är.


 


Jag blev visst smygfotad också, upptäckte bilden när jag förde över dem till datorn. Så kan det gå när man har en snart nioåring och en snart tioåring på besök.

 





Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards