Alla inlägg den 11 juni 2013

Av siggemckvack - 11 juni 2013 20:36

Ser att min ganska ynkliga statistik på antalet besökare har skjutit i höjden idag (men så är det ju inte så att jag eftersträvar hög statistik heller, även om det är roligt att se att fler har tittat förbi). Ökningen beror antagligen på att fina bloggerskan Bambi länkade till min blogg idag av en anledning som jag tänker återkomma om här på bloggen. Välkomna är ni som hittat hit via Bambi!



Av siggemckvack - 11 juni 2013 20:30

Idag har Svea fått ugnspannkaka och det var en höjdare. Första gången hon ätit något som inte är "geggigt", förutom smörgåsrån och sånt. Jag märkte att hon tog ut varje tugga efter att jag stoppat in den i munnen på henne, och sen stoppade tillbaka den själv, så till slut lät jag henne äta själv med händerna. Hon har ju inte riktigt det där pincettgreppet än, men det gick hyfsat ändå. Och får man inte tag i maten med händerna är det ju bara att stoppa ner hela huvudet i tallriken, eller....

 

Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards