Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av siggemckvack - 10 augusti 2013 21:12

I helgen har vi Joakim och Rebecka här. De badar och badar och får aldrig nog.

Idag var vi och tittade på EM i vattenskidor. Tänk att det går att tävla i det. Det har man inte tänkt på förut liksom. Vi kom när hoppgrenen började innan dess hade de kört slalom. Det var ganska behagligt att sitta i solen, vid en trolsk sjö i skogen, och titta. Vattenskidor är uppenbarligen en ganska liten sport för trots att 15 länder var representerade i tävlingen var där ganska få åskådare.

Om ni tittar noga i vänstra hörnet på översta bilden så kanske ni ser en tävlande i luften.

Idag var jag också till Kahls te- och kaffeaffär för att fråga efter en telåda, vilket jag har fått för mig att jag MÅSTE ha. Alltså en sån låda med små fack för olika sorters tepåsar. Tyvärr kunde de inte hjälpa mig på Kahls heller. De enda jag hittar är såna där vita chabby-chic, och det vill jag inte ha.

Förresten började Svea gå igår. Flera gånger släppte hon och tog några steg. Försökte få med det på film men det gick förstås inte. Upp till två meter gick hon. Lilla busen.

Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards