Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av siggemckvack - 22 oktober 2013 22:30

Daniel och barnen har varit på tisdagsträff idag. Sigge var mycket nöjd över att få leka med sina tjejkompisar Irma och Sigrid. Och Svea var visst nöjd hon också, även om anledningen är mer oklar. 

 


Själv har jag haft en tålamodsprövande dag på arbetet, och sen varit och simmat veckans kilometer. Det var skönt att simma, men i övrigt så hoppas jag på att morgondagen blir bättre än idag. Föresten så verkar det som att jag kommer jobba 4-dagarsveckor fram till årsskiftet. Ska bli himla skönt, men samtidigt var det ju inte riktigt vad jag hade planerat att göra med mina sparade semesterdagar. Surt när någon annan ska bestämma när jag ska ta semester.


Nä, nu är det bäst att jag går och lägger mig. Godnatt!

Av siggemckvack - 22 oktober 2013 07:35

Har inte hunnit blogga på ett tag nu. Helgen gick i 110 och även måndagen. Soffinköp och montering, Sigges kompis var här, leta efter hämtmat i 2 timmar, tapetsering, loppis, bära möbler, tvätta möbelklädslar, sätta ut möbler på Blocket, montera ner och sen upp våningsängen, besöka Ikea, montera Ikeamöbler, tvätta, städa, jobba och så en trevlig tjejkväll. Pust!

Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards