Alla inlägg den 17 juni 2014

Av siggemckvack - 17 juni 2014 20:41

I lördags var vi alltså i Skåne för att gå på Daniels syster Sabinas bröllop (ja, det var ju även Tobias bröllop). Det blev en riktigt härlig dag, med fin ceremoni i kyrkan, god mat, snälla barn, och avslappnat häng med familj och vänner i brudparets trädgård. Vädret var verkligen perfekt för en bröllopsfest i trädgården! 


Här är det vackra brudparet! 

 

Stora och små bröllopsgäster:

 

Alla var så fina och uppklädda. Även jag, fast jag fastnade inte på någon bild i varken min eller Daniels telefon. Kanske är det någon annan (typ Sofia?) som har en bild där jag är med? Snälla, skicka den till mig i så fall. Ibland känns det som att jag inte har varit med på en tillställning bara för att jag aldrig är med på några bilder. :)


Det var så fint pyntat i uterummet där vi åt middag. Till efterrätt fick vi färska, nyplockade, jordgubbar med glass och spettekaka. Det var kul att äntligen få smaka spettekaka som man ju har hört talas om. Det smakade gott, ungefär som maräng.


 

Inte nog med jordgubbar och glass, senare blev det tårta också!

 




Presentation


Sigge föddes 15 februari 2010 och Svea 18 september 2012. Bloggen finns för familj och vänner som inte har möjlighet att träffa Sigge och Svea så ofta, men andra nyfikna är förstås också välkomna! Jag som skriver är mamma Emma.

Sigge

Lilypie Kids Birthday tickers

Svea

Lilypie Third Birthday tickers

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards